Zbuduj i komunikuj swoją markę

Marketing i finansowanie działalności gospodarczej, komunikacja marki, tworzenie i promowania kanału sprzedaży – cztery certyfikowane szkolenia z najlepszymi specjalistami w branży! To kolejne działanie w ramach polsko-litewskiego projektu ACCESS.

Ilustracja do artykułu qualification-hand-thumb-high-thumbs-up-great.jpg

Celem projektu ACCESS jest poprawa usług wspierania biznesu w Polsce (w regionie suwalskim i białostockim) na Litwie (w Kownie i okręgu mariampolskim). Partnerzy projektu to – ze strony polskiej: Politechnika Białostocka i Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego oraz ze strony litewskiej: Politechnika Kowieńska, a także Kowieńska Izba Handlowo-Przemysłowa i Rzemieślnicza.

W ramach projektu po obu stronach granicy odbywają się bezpłatne szkolenia dla lokalnych przedsiębiorców, osób zatrudnionych, szukających nowych możliwości rozwoju przedsiębiorczości. Szkolenia skierowane są zarówno do ludzi młodzi (18-29 lat), jak i starszych przedsiębiorców, którzy posiadają ideę biznesową i chcą ją rozwijać. Udział w szkoleniach to szansa na poznanie warsztatu pracy twórców kampanii dla globalnych marek oraz na networkingową wymianę biznesowych doświadczeń z uczestnikami z Litwy.

W trakcie szkoleń dowiesz się (na praktycznych ćwiczeniach i przykładach z rynku) jak stworzyć fundamenty mocnej marki, skąd czerpać wiedzę o rynku, jak zarządzać finansami i jak zadbać o komunikację marketingową firmy. Zapraszamy na warsztaty prowadzone w języku polskim. Każde ze szkoleń połączone jest z dodatkowym międzynarodowym spotkaniem networkingowym w języku angielskim z partnerami z Litwy.

Nasi eksperci to:

Marta Rogalewska – projekt menedżerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka dwóch agencji kreatywno-technologicznych, współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch.

Gabriel Matwiejczyk – psycholog, od 2005 roku zajmuje się badaniami Internetu, pomiarem efektywności kampanii. Współautor niedawno wydanego przez PWN podręcznika „Badania Rynku”. Michał Olszewski – specjalizuje się w budowaniu i weryfikacji modeli biznesowych przy użyciu Lean Canvas i Business Model Canvas, pracuje w FundingBox Accelerator, międzynarodowej firmie wspierającej przedsiębiorców i innowatorów poprzez różne modele finansowania i programy akceleracyjne.
Tomasz Misiukiewicz – od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją wizualną i reklamową, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji holistycznej Przestrzeń.

Małgorzata Bieroza – ilustratorka i Art Director w Isobar Poland, założycielka i CEO studia projektowego Wyraz.

dr Paweł Tadejko – wielokrotnie nagradzany fotograf, od ponad 10 lat promuje Podlasie w kraju i zagranicą, architekt oprogramowania i specjalista od data science, dyrektor R&D w startupie workai.

Paweł Paszkowski – strateg e-commerce i marketingu internetowego, od ponad 10 lat menadżer w największych polskich e-commerce’ach.

Bartosz Jurkowski – psycholog, trener, lektor, założyciel centrum szkoleniowego I’MPRO IMPRO, prowadzi warsztaty improwizacji stosowanej dla zespołów, menedżerów, firm.

Tematy poszczególnych szkoleń i terminy:

  • Szkolenie 1. Podstawy marketingowe i finansowe działalności gospodarczej – 18-19.05.2021

Na szkoleniu stworzymy fundamenty strategii marketingowej, pomożemy Ci zyskać kontrolę nad wizerunkiem i sprawnie ruszyć z przemyślanymi, nastawionymi na realizację celów działaniami! Drugi dzień szkolenia to wprowadzenie do badań rynku bazujących na najłatwiej dostępnych narzędziach oraz przegląd aspektów finansowych, które pozwalają na krytyczną analizę opłacalności biznesu.

  • Szkolenie 2. Kreowanie wizerunku marki – 26-27.05.2021

Dowiesz się, jaka jest rola komunikacji wizualnej we współczesnej strategii biznesowej, jak odróżnić dobrą i złą komunikację oraz jak skutecznie pracować z freelancerami, studiami projektowymi i agencjami, by prowadzić efektywne działania marketingowe. To także całodniowy warsztat fotograficzny oraz przegląd narzędzi związanych z fotografią produktową i marketingową.

  • Szkolenie 3. Projektowanie i zarządzanie kanałem – 01-02.06.2021

Podczas szkolenia poznasz najważniejsze kanały sprzedaży oraz nauczysz się budować strategię obecności on-line dla Twojego biznesu. Pomożemy Ci zaprojektować ścieżkę zakupową Twoich klientów. Dowiesz się jak planować kampanie reklamowe i wydatki z nimi związane.

  • Szkolenie 4. Promocja kanału – 09 i 11.06.2021

Zastanawiasz się, jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę, angażują i sprzedają. Sprawdzimy to w praktyce! Poznasz język Internetu, dowiesz się jak włączyć marketing w wyszukiwarkach do swojej strategii i jak reagować na opinie klientów. Zmieniaj fanów w ambasadorów marki.

Otrzymasz szczegółową instrukcję – krok po kroku – jak stworzyć swoje pierwsze płatne kampanie w mediach społecznościowych (Konfiguracja Menedżera Firmy i Menedżera Reklam Facebooka, tworzenie grup docelowych, pierwsza kampania). Dowiesz się, jak uniknąć typowych błędów, przejąć kontrolę nad swoimi zasobami, skonfigurować grupy docelowe i zaplanować wydatki. Cały proces zostanie pokazany w czasie rzeczywistym w prawdziwym środowisku pracy – gotowy do skopiowania i stworzenia podstaw do profesjonalnej pracy.

Szkolenia będą przeprowadzone w formie zdalnej na platformie Zoom. Czas trwania każdego szkolenia: 16 godzin lekcyjnych (8:30-17:00) rozłożonych na dwa dni. Każdy może wziąć udział więcej niż w jednym szkoleniu.

Formularz Zgłoszeń: https://accesspb.webankieta.pl/

Zarejestruj się na szkolenia już dziś!

Kontakt w sprawie szkoleń: dr Joanna Szydło j.szydlo@pb.edu.pl; dr Marta Jarocka m.jarocka@pb.edu.pl

Regulamin rekrutacji do udziału w szkoleniach ACCESS (PDF, wersja dostępna cyfrowo): https://bof.org.pl/images/ACCESS/Regulamin-rekrutacji-do-udzialu-w-szkoleniach-ACCESS.pdf

Działanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020. Strona internetowa projektu ACCESS; https://istartup.eu/pl/

Na podst. mat. org./UM
Fot. www.foter.com

Powrót na początek strony