I Ogólnopolskie Forum Klubów Seniora

Instytut Finansów i Zarządzania sp. z o. o. zapraszają seniorów do udziału w I Ogólnopolskim Forum Klubów Seniora, a w jego ramach w szkoleniu pn.: „Tworzenie, funkcjonowanie i finansowanie Klubów Seniora”.

Ilustracja do artykułu 14534940784_112c778e39_c.jpg

Szkolenie odbędzie się w piątek 17 września 2021 roku,
w sali konferencyjnej „London” przy ul. Wspólnej 41 w Warszawie

W trakcie obrad omówione zostaną wybrane kluczowe zagadnienia związane z działalnością klubów w okresie po pandemii, w tym m.in.:

- możliwe formy organizacyjno-prawne klubu a źródła finansowania działalności,

- zatrudnianie pracowników, wymagania, kwalifikacje i sposób wynagradzania,

- formy, metody i zakres prowadzonej działalności,

- zasady odpłatności – alternatywne rozwiązanie.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: biuro@instytutonline.pl – poprzez Kartę zgłoszenia (załączoną poniżej artykułu – jako osobny plik), zaznaczając w niej preferowaną formę udziału: w trybie stacjonarnym lub zdalnym (on-line).

Zajęcia/wykłady prowadzone będą w godzinach 10.00-14.00. W godzinach 14.00-16.00 odbędą się konsultacje indywidualne.

WAŻNE: Sala szkolenia może ulec zmianie – w zależności od liczby zgłoszonych uczestników zajęć w trybie stacjonarnym.

Uczestnicy mają prawo do zgłaszania pytań drogą elektroniczną na adres: biuro@instytutonline.pl, na które odpowiedzi zostaną przedstawione w trakcie spotkania. Termin nadsyłania pytań upływa 3 września br.

Koszt udziału w Forum wynosi 420 zł + VAT (23%). W przypadku zapłaty środkami publicznymi, cena netto jest ceną brutto (obowiązuje zwolnienie z podatku VAT). Płatność musi zostać realizowana na podstawie wystawionej faktury do dnia 15 września 2021 roku.

Kontakt do organizatora: tel.: 506 430 526. Zapraszamy.

Na podst. mat. org./UM
Fot. www.foter.com

Powrót na początek strony